Žavesys: menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus

Leidykla: Eugrimas
Autorius Guy Kawasaki
Informacija
  • Metai 2011
  • Puslapiai 230
  • Leidykla Eugrimas
  • ISBN 9786094370915

Knygos „Žavesys: menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus “ aprašymas

Kas pasakė, kad būtinai turime perprasti šį sudėtingą pasaulį? Kartais daug lengviau jį tiesiog... pakeisti.


Žavesys, kaip teigia perkamiausių knygų apie verslą autorius ir guru Gajus Kawasakis, nėra gebėjimas manipuliuoti žmonėmis. Žavesys keičia situaciją ir santykius. Žavesio dėka priešiškumas tampa mandagumu. Mandagumas tampa draugiškumu. Skeptikai ir cinikai tampa pasekėjais, o neapsisprendusieji – lojaliais.

Žavesį galima pasitelkti sudarant verslo sandorį, įmonėms derantis aukščiausiu lygiu ar atnaujinant Facebook įrašus. Tinkamai panaudotas žavesys tampa galingesnis už tradicinius įtikinėjimo, įtakos ar rinkodaros metodus.

Kawasakis teigia, kad verslo ir asmeniniuose santykiuose Jūsų tikslas yra ne tik gauti tai, ko norite, bet pasiekti, kad Jūsų dėka žmonės savanoriškai pasikeistų ir tas pasikeitimas būtų ilgalaikis ir teiktų malonumą. Įvardiję savo tikslus ir norus, tapę patraukliais ir patikimais bei pasitelkę argumentus, kurie kitiems gali patikti, galite pakeisti jausmus, mintis ir veiksmus. Pavyzdžiui, žavesio dėka:

• Taikos korpuso savanorė sugebėjo sušvelninti potencialiai žiaurų susitikimą su ginkluotais sukilėliais;

• Nedidelis kabelinės TV kanalas (E!) sugebėjo laimėti teisę transliuoti radijo žvaigždės Howardo Sterno laidą;

• Iš pirmo žvilgsnio beprotiškų naujų bėgimo batelių (Vibram Five Fingers) kūrėjai metodiškai pritraukė aistringų klientų grupę;

• Kanadoje įsikūrusi krištolą gaminanti įmonė (Nova Scotia Crystal) stebėtojus pavertė pirkėjais.

Šioje knygoje aiškinami visi veiksmai, kurių Jums gali prireikti rengiant ir įgyvendinant žavėjimo programą, taikant stūmimo ir traukimo technologijas, stengiantis sužavėti savo klientą, darbuotoją ar net viršininką.

Kawasakio patarimai pagrįsti jo paties darbo ir vienoje patraukliausių visų laikų įmonių Appple ir jo kaip verslininko ir rizikos valdymo specialisto patirtimi.


Norite pakeisti pasaulį? Norite, kad vikšreliai taptų drugiais? Tam reikalingas gilesnis ryšys su žmonėmis, o ne santykiai tarp praeivių. Turite įtikinti žmones svajoti apie tą patį, apie ką svajojate Jūs pats. Tai – aukštai iškelta kartelė, tačiau ji įveikiama mums visiems.

Guy Kawasaki



ATSILIEPIMAI



Gajaus knygoje puikiai perteikta tikėjimo idėjomis, kurios klientui suteikia visiškai naujų potyrių ir galimybių, svarba ir menas tai daryti. Iš tiesų vertingų idėjų galia pakeisti rinką ir atskiro kliento jausmus yra milžiniška. Šioje knygoje skaitytojas ras gausybę patarimų, kaip įmonėms ir verslininkams pasinaudoti šiuo potencialu.

Virgin Group steigėjas Seras Ričardas Brensonas

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti